donderdag 6 januari 2011

Bon bini na Bonaire

mijn kamer bij plaza

welke neem ik vanavond??


aan de 2de boom was mijn kamer...


uitzicht vanuit mijn kamer


Welkom op Bonaire!
De vluchten zijn eigenlijk heel vlot verlopen. Had er tegenop gezien maar viel zeer goed mee.
De luchthaven is zo.....ROZE! met de toepasselijke naam: Flamingo airport.
Het Plaza resort is mooi en heb er een mega grote kamer om de eerste 4 nachten door te brengen. Kan 8 keer rollen van de ene kant van het bed naar de andere kant..hihi
T'is hier prachtig weer, alhoewel toen ik net aan het strand lag kwam er een zwarte wolk boven me hangen, een regenbui..man man, was net of ik had een douche genomen. Het is regent hier de laatste weken zoals ze in geen 80 jaar gezien hebben..Net nu ik op het eiland ben...
Gelukkig gaat de regen snel weg en komt de zon terug..
Ben al eens naar het ziekenhuis geweest...
Voelde goed aan en wil er zo snel als mogelijk aan de slag...maar meer hierover later!

doei xx

9 opmerkingen:

  1. nu volledig voor gaan !!!!! and "Yes ,you can !!!!!"
    Geniet van je rollebollen in je bed .... had toch gedacht dat je een charmant hutje ging hebben aan het strand ... maar ja , zo'n suite heeft ook wel iets !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Dhusi(ha ha)
    Ben blij dat je goed bent aangekomen.
    Geniet vooral van het eiland en zijn bewoners.
    Vele grtjs uit NL xxx Toots

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je wel Geert en Toots voor de reactie
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrouwke,

    Doe dat daar goed, maar pas op van de flamengo's. Ik heb hier in ieder geval naar mijn zin bij mijn baasje, hij zorgt goed voor mij en speelt veel met mij, k moet enkel wat meer eten van hem maar dat komt wel in orde, als hij er wat meer lekkers bij doet...

    Dikke poot
    Woef woef

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dag zuster Femke, leuk om te lezen dat je goed bent aangekomen. Ik kan me best voorstellen dat het afscheid nemen heel moeilijk was, maar ondertussen ben je al zo ver...
    Hopelijk vallen er verder niet te veel regendruppels meer uit de hemel terwijl je aan het zonnen bent.
    Alvast een goede start in het ziekenhuis ! Ik kijk uit naar de verhalen die je ons zult schrijven van de eerste baby die je mee helpt op de wereld zetten.
    We blijven je op de voet volgen.
    Lieve groetjes van Pascale en Francis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. we wensen u veel succes toe tijdens de flamengo sessie. By the way dit is maar een test en een grap... Dikke kus van ons allen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo daar in het regenachtige zonnige Bonaire.Ben blij dat je het daar zo goed stelt.Hier in Belgie gaat alles zijn gangetje.Ik ben gisteren na het werk vlak voor de deur met mijn fiets gevallen.Was me dat een smak,heb er een paar goeie blauwe plekken aan overgehouden en een kanjer van een dikke en blauwe kaak.Lekker sexy zie ik er uit,Marc heeft een nieuwe vrouw in huis. Doe het nog goed daar en tot schrijfs.Ik probeer nog steeds op je blog te geraken, maar het lukt me niet.Superdikke knuffels Gigi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag lieve Femke,
    Blij te lezen dat het je daar goed gaat!
    Ik weet dat de wereld er daar een beetje mooier en beter zal uitzien als jij er bent!!!
    Lieve groeten
    Linda H

    BeantwoordenVerwijderen